24

nedjelja

siječanj

2016

Books 2

Hej, evo mene. Nakon nekog vremena odlučila sam napisati nešto.yes
I tako sam vam odlučila napisati nešto o knjigama.sretansretan
Pročitala sam još par knjiga koje mislim da bi se svidjele i vama. Eto tako se moje putovanje u svijetu knjiga sada nastavlja (već 3. post o knjigama). A sada da počnemo.
Pročitala sam knjigu "Priča o mišu zvanom Despero" (neznam tko je napisao, nemojte me ubiti) i stvarno je super. Nadam se da će se i vama svidjeti.
Zatim su knjige Timmy Failure (Timi Promašaj), autora Stephana Pastisa. Prevedena su samo dva nastavka "Pogreške se događaju" (tako nešto) i "Pogledajte što ste učinili" (u to sam sigurna).
Knjiga Percy Jackson i Olimpijci (2. nastavak) "More Čudovišta" mi se isto jako sviđa. Obožavam mitologiju i mitove. Uživam u takvim knjigama. (No, ne vjerujem u više božanstava jer sam Kršćanka).
Volim vas sve puno i nadam se da će i vas ove knjige osvojiti kao i mene. Moje putovanje se nastavlja.......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.